Thursday, January 13, 2011

Keindahan CiptaanNya Dengan Pelbagai Perasaan

erm apalah tajuk merepek aku hari ni..tp itulah yang berterbangan
melambai-lambai dalam benak pemikiran yg cetek ku ini..
dengannya berbagai benda dtg menerjah diri, sehingga rasa xbleh duk diam,
macam2 datang menjenguk lantas cuba mengetuk pintu benak kepalaku..
sikit demi sedikit ianya datang bertubi2 dengan
berbagai onahan dan tolehan yg xdapat ditangkis lagi dariku,
terpaksalah peti post ni menjadi diari lakaran aku pada hari ni..
jari-jemari seolah2 menari dengan paksaan dan arahan perasaan ini,
entah semacam je..terpikir jua wajarkah ku buat semua ini!!!!
tp apakan daya terpaksa jua ku coret luahan pada mu wahai post blog..
entahla hari ni balik je bilik aku duduk je atas kusi
menerjahkan mata keluar tingakap jendela bilik ku,
rupanya ia menjalar manyangkutkan perasaan jauh
semakin jauh tanpa sedar aku rupanya jauh meninggalkan bilikku,
fikiran menjelajah memikirkan sepanjang 2,3 minggu yang lepas mungkin melepasi lagi, entahlah..
mengapakah perasaan seperti ini datang dalam waktu sebegini,,
aku bukan nak kata apa..perkara yang aku tak sangka2 plak tu..
setiap kali aku terserempak..........
perasaan aku ni macam2 dtg nak nangis pun ada,
nak marah kat diri senirip pun ada,
rasa salah pun ada, rasa nak membantu pun ada..tapi semuaaa tu sebabnya aku perasaan aku snirip kut..
entah la nak cakap pun susah..asal tengok je~~~~~~~~~
perasan jadi xsedap hati nak je tanya~~~~~~
macam-macam aku pikir plak..
erm aku biarrrrrrrrrrrrkan je lah camtu..lantas aku talifon bonda dikampung terubat la jgk rinduku..xpe lah skurang2nya aku putus lamunan ke jendela td dengan suara bonda..alhamdulillah terubat la skit..
erm rupanya aku dah merepek banyak dah ni..
xsepernah aku tulis camni kat blog..
tetiba la plak haha..lawak2 tu la bila dikatakan dengan perkataan PERASAAN..
Smoga aku dapat uruskan Perasaan tu..

No comments:

Post a Comment